Cum depozitezi semintele de in?

Seminte de in macinate, Cum se face cura cu seminţe de in, superalimentele care te menţin sănătos şi suplu

Ce să mănânci ca să ai colesterolul mic Seminte de in macinate la probleme digestive, până la acnee, seminţele de in s-au dovedit aliaţi de nădejde pentru sănătate de-a lungul timpului. Surse excelente de fibre alimentare de ambele tipuri — şi solubile, şi insolubile — de vitamine din complexul B şi de minerale, seminţele de in sunt recomandate de medici în cure care stimulează vindecarea, care păstrează tinereţea şi sănătatea sistemului cardiovascular şi, nu în ultimul rând, care ajută la slăbit.

seminte de in macinate

În ciuda dimensiunilor mici, seminţele de in sunt unele dintre sursele cele mai importante de substanţe nutritive de pe planetă, potrivit Mayo Clinic. De altfel, sunt trei mari categorii nutritive pe care seminţele de in le au din abundenţă: Acizi graşi Omega 3 — Aceşti acizi sunt o adevărată armă împotriva inflamaţiilor din corp.

Or, inflamaţia este recunoscută deja ca fiind principalul factor de risc pentru bolile de inimă, artrită, astm, diabet şi chiar pentru unele forme de cancer.

seminte de in macinate

Uleiul din seminţe de in este, în cea mai mare parte, acid alfa-linoleic, un tip de Omega 3 care este precursorul acizilor graşi care se găsesc în somon şi în alţi peşti graşi. Fibre alimentare — Este greu să găseşti un aliment cu un conţinut mai mare de fibre decât seminţele de in, spun specialiştii.

Ai cumparat seminte de in; dar cum le consumi, cum le depozitezi si ce beneficii au?

Acestea conţin atât fibre solubile, cât şi insolubile, ceea ce le face arma ideală împotriva tulburărilor digestive. Dar asta nu este tot ce fac fibrele în organism.

seminte de in macinate

În plus, ele scad nivelul glicemiei. Fitonutrienţi — seminţele de in sunt surse seminte de in macinate antioxidanţi, dintre care lignina este cel mai important. Acesta se transformă în intestine în substanţe care ajută la echilibrarea hormonilor sexuali feminini în organism.

Ai cumparat seminte de in; dar cum le consumi, cum le depozitezi si ce beneficii au?

De altfel, unele studii arată că aceste substanţe stimulează fertilitatea feminină, reduc simptomele resimţite de femeile la menopauză şi, de asemenea, ar putea reduce riscul de cancer mamar. În plus, lignina contribuie la prevenirea diabetului de tip II. Cum se face cura În cazul copiilor, se recomandă administrarea uleiului din seminţe de in, care se adaugă în dietă în locul uleiului obişnuit, pentru a echilibra aportul de acizi graşi sănătoşi.

Acestea au un conținut ridicat de acizi grași omega-3 și omega-6 care au nenumărate beneficii pentru organism. De asemenea, sunt sursă importantă de fibre, vitamina C, vitamina E și vitaminele din grupa B, proteine cu valoare biologică mare, substanțe minerale — fier, magneziu, calciu, fosfor, zinc, potasiu - lignină — un fitoestrogen care acționează că un puternic antioxidant, mucilagii — substanțe cu efect laxativ ușor, aminoacizi.

Pentru copiii între 2 şi 12 ani, seminţele de in sunt eficiente mai ales pentru combaterea constipaţiei. Un exemplu oferit de experţii Centrului Medical al Universtităţii din Maryland, SUA, este: o linguriţă de seminţe de in măcinate în iaurt sau o linguriţă de ulei proaspăt de seminţe de in.

Semintele de in: beneficii, valori nutritionale, retete

Adulţii pot lua o lingură de seminţe de in măcinate de două-trei ori pe zi sau linguri o dată pe zi. Sau, dacă preferă uleiul din seminţe de in, se recomandă una-două linguri pe zi.

seminte de in macinate

La fel cum nucile, de exemplu, sunt protejate de coajă, seminţele de in sunt protejate şi ele, în mod natural, de un înveliş rigid, fiindcă interiorul, «miezul» este foarte sensibil la oxidare. Dacă iei seminţele de in întregi, efectul este doar asupra aparatului digestiv, fiind eliminate în aceeaşi formă în care au fost ingerate.

seminte de in macinate

Gheorghe Mencinicopschi, directorul Institutului de Cercetări Alimentare. Atenţie, pot interacţiona cu unele medicamente!

Slăbește cu semințele de in măcinate!

De altfel, specialiştii americani de la Universitatea din Maryland atrag atenţia persoanelor care iau următoarele medicamente: Anticoagulante — acizii graşi Omega 3 din compoziţia seminţelor de in pot creşte riscul de sângerări mai ales dacă iei anticoagulante cum sunt warfarina, clopidogrel sau aspirină. Antidiabetice — seminţele de in pot scădea considerabil nivelul glicemiei.

Semintele de in pentru santate

De aceea, în cazul paraziti kod riba care iei antidiabetice, trebuie să întrebi medicul dacă îţi este permis să consumi seminţe de in. Anticoncepţionale — seminţele de in pot afecta nivelul hormonilor sexuali feminini şi pot modifica efectul anticoncepţionalelor orale.

seminte de in macinate

Aşadar, consultă medicul dacă iei astfel de contraceptive şi vrei să ţii o cură cu seminţe de in. Citeşte şi:.

  1. Cancer feminin rare
  2. Numele pastilei parazit
  3. Pret Seminte de In Beneficii Seminte de In Semintele de in te ajuta sa lupti contra cancerului si sa inhibi aparitia tumorilor sau dezvoltarea lor.
  4. Semințe de in - Beneficii, contraindicații și mod de administrare
  5. Hpv cum să tratezi